Wednesday, August 20, 2008

დღიური კი არა დედა ტერეზას თვიურია აქ უკვე.
უოდა სახელსაც გადავარქმევ ამ ჩემს ბრილიანტ თვიურს.
”იზმებს” და ”ისტებს” რომ ვერ ვიტანდი ზუსტად ისეთ ხალხში მიწევს მუშაობა და მეც დედა ტერეზას ვემსგავსები.
ჰო ის კიდე, lol, ჩემ ბლოგს ვიღაც გურჯები კითხულობენ თურმე და ვეცოდები და მოწიწებით მელაპარაკებიან მერე ხოლმე. ...მოწიწებით lol. წიწ. ან კიდე არ იციან რაზე ვლაპარაკობ და ერთ აზრს ათას აზრად თარგმნიან ხოლმე უნიჭოდ და ეშინიათ კიარადა რავი მე. სტრაშილკაც ვარ. ვაი ძიედა. :user:

მე მეცინება. შენ?

4 comments:

Irakli said...

me movrchi. is?

Ectomorph said...

მე ძალიან მაგრად მეცინება...აი ძალიან მაგრად))))))

nikolo said...

სულ-სულ ეხლა აღმოვაჩინე შენი ბლოგი. კარგია ტიტული რომ შეუცვალე, თორემ არ დამაინტერესებდა. ამ პოსტშიც გეთანხმები. მგონი მე კიდევ უარეს დღეში ვარ. ისეთი თანამშრომლები მყავს, ზოგჯერ მგონია ხოლმე რომ გულაშვილის რედაქციაში ვმუშაობ.

nikolo said...

სულ-სულ ეხლა აღმოვაჩინე შენი ბლოგი. კარგია ტიტული რომ შეუცვალე, თორემ არ დამაინტერესებდა. ამ პოსტშიც გეთანხმები. მგონი მე კიდევ უარეს დღეში ვარ. ისეთი თანამშრომლები მყავს, ზოგჯერ მგონია ხოლმე რომ გულაშვილის რედაქციაში ვმუშაობ.